pank :P

idag har man handlat upp sina sista pengar har en 50 lapp kvar i plåmboken :P
men har köpt nödvändiga saker en jacka *skinjacka* och två luvtröjor och ett par byxor och lite underkläder och sen köpte ja upp det mesta av prestenkortet en bok, en grillvante och puder XD
för hoppnings vis kan jag ha byxorn fanns inte i min önskade storlek och hade bråtom så ja provade inte heller okej jag orkade inte prova, men det är ju öppetköp i såna fall hoppas tjörjorna sitter bra oså haha det var bara jackan jag provade XD och bara den jag har prövat och ahft på mej nu när jag är hemma oså, knäppt lite kort när jag hade den på mig oså, är så glad för hur länge har jag villa haft en skinjacka egentligen?? vi snackar år här ett ex antal år oså :P













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0