ingen vinter, inga tårar XD

hmm jag fick inte känna mig så duktig det var så många andra som lämna in inlämningsuppgiften idag oså förutom jag :P , kallllllllllllllllllllltttttttttttttttttttt snälla vill inte ha vinter :(
hehe och vad hände när jag kom hem då jo jag satte igång tven och somna fattar inte har vare så trött hela veckan mysko, uttröttande och tråkigt väder gör en trött kanske, vem vet.
och nu har jag min lugg klippt oså, och jag har hitta en låt som jag letat efter länge undra om jag kan hitta den på youtobe med så jag kan lägga upp en låt nu igen XD , näe självklart inte då läddar jag inte upp någon låt heller idag om det ska va så :D


( jag är röksugen och det ligger en mask på golvet jag vill inte ta i den för allt i välden heller :S , elaka Roxy )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0