tredagars blogg

blogg för tre dagar eller nått då......

lördag
drack med lolo sen ner på krogen där lillasyster uppträde en väldigt nice kväll förutom vissa insalg av idioter XD
det finns läskigt för mycket av såna idioter alltså, och förästen tack till lolo som betallade intäde och lite dricka inne för jessica är pank jävla csn tur att jag hade två flasker hemma redan :P, men hon ska få tilbaka sina pengar så fort jag träffar henne :)

söndag
såsa typ hela dagen, och kom på typ som alltid i sista minuten att jag skulle lämna in min matte b inlämningsuppgift dan efter så då blev det att göra den :P annars såsigt som fan, men ajg gillar såsigt oså :)

måndag/idag
vet hur less jag är på att vi ska hålla på med massa fjant jämt på eng b, hate it men va fan ska man göra, men nu efter vi hade fjantat klart fick vi gå ner till biblan och låna en engelsk bok så förhoppningsvis slipper vi fjanta på ett tag nu :) , jag lånade nania prins caspian i alla fall :), nu ska jag bara puffa mej själv tilla tt läsa den den är ju trotts allt på engelska XD, sen var jag och fixade så jag ska få börja träna igen så träna ja lite idag :) nice slipper man kanske bli änu tjockar och förlora dom muskler man har XD
och nu håller man på med lite hushållssyslor eller va fan man kallar det och lyssnar på musik :)

åh inte har jag nå bilder nu heller hmm, kan lägga upp lite bilder på mej själv då och skrämma iväg er ;)

ja suger på att blogga jag gör det på mitt sätt ;P







i söndas som jag blev så irriterad över, jag försökte skriva dikter igen det går fan inte, inte nu heller allt sånt försvan när jag måde som dåligast men va fan det var ett tag sen, men ajg antar jag fortfarande är förvirad och förtränger mina kännslor , helt enkelt jag tror det finns en osäkerhet innom mej till mina kännslor det där låter inte heller rätt men jag kanske möjligtvis är rädd för dom eller ja vet fan inte, det suger stort i alla fall med tanke på att det är något jag tycker om att göra och varit bra på tills jag blev så här, nu blir mina dikter precis som mej förvirande och tjattiga, men jag följer ju i alla fall mina känslor och vet vad jag vill ha det är ju bra, finns bara en för mej min snubbe p :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0