prov fobi :P

jobbigt lång dag det har varit jao, nu vet jag i alla fall vart mitt skåp tog vägen :P
somnade typ nästan på en gång jag kom hem hehe men skönt, sen har jag sitte och plugga psychologi med carro
och drickit lite grogg och nu sitter jag och pluggar igen, ska ha provet på morgonen i mörra fy känns som jag inte kommer komma ihåg allt det här blir ju att man blandar ihog allt, fy jag som vill ha ett bra betyg i det här eftersom det verkligen intreserar mej, men nu kommer jag garanterat blanda ihop allt fan då, hur ska jag komma ihåg vad alla termer heter, och ja jag vet ju hur jag blir på prov oså annars lär jag ju få ett rätt i alla fall på mitt namn förhoppnngsvis ;P näe får väll se hur det känns i mörra efterprovet hoppas bra hoppas bra

sublimering - detet har för mycket energi och omvandlar det till annat man kan jämföra det med konstnärer och författare, man skaffar sej alltså nått att lägga ner sin energi och kreativitet på 

hm ja vi får se hur det går ;P 
annars får jag väll använda en försvarsmekanism för att försvara jaget mott ångest för att det gick åt helvete men näe det ska gå bra sluta nu och ja hej då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0