mongo jessica och mössa

idag har varit en väldigt lugn och skön dag bara slöat och tagit det lungt hela dan tänk vad det är skön och sova till en två är oså skönt som fan, jag ja bara måsta det är ju för fan lov XD
en fråga va är det för fel på brän cd skivor idag oså funkar dom inte eller så blir det hack i en del låtar redan efter bräningen suck på det
knäppte lite kort på min nya som jag köpte i går i hudik, det var nån som sjöng slagger låter mellan fyrenoch guldsmeden tror det var nå jubileum eller nått det gör ont det gör ont :P medans jag knäppte korten på mej och min mössa fick jag bränt vitlöksbröd duktigt jessica alltid, alltid :P


















tänk vad jag bjuder på mitt mongo och flumighet helt gratis, tänk vad billig jag är XD


Kommentarer
Postat av: Anna

Fjantunge <3

2010-12-17 @ 13:46:29
URL: http://vivianchocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0